Thiverval: Fred Krugger představuje Ducati XDiavel
- Publikovno: 4.7.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Ducati nikdy nevyráběla cruisery jako třeba Harley-Davidson nebo Indian, ale přesto na tomto poli dokázala zaujmout. Jak je možné, že je XDiavel tak úspěšný a přitom vlastně ani moc jako cruiser nevypadá?
Jednoznačně proto, že Ducati vsadila na dvě věci, které umí téměř dokonale a které na jejich zákazníky působí jako magnet. Jednou z nich je jedinečný nadčasový design a druhou je pořádný výkon. Ducati XDiavel vážně není unylý, chromovými doplňky nadupaný cruiser, ale moderní stroj, po kterém rádi sáhnou i mladé generace jezdců a ne jen staří ostřílení motorkáři.
Není se ani čemu divit, že XDiavel poutá zraky customerů, kteří by si rádi pohráli s jejich úpravou. Vloni jsme vám představovali XDiavel z dílny Rolanda Sandse, letos se jeho úpravy chopil Fred Krugger a nutno podotknout, že je to tedy fakt „cool“ stavba. Belgický customer kladl extrémní důraz na jednotlivé těs detaily, ale zároveň se snažil zachovat původní vlastnosti motocyklu. Ostatně to, že Fred Krugger není žádný zelenáč, ale velmi zkušený customer, svědčí i jeho více než třicet mezinárodních cen, které získal za své speciální stavby. Jednou z oceněních je například Krugger SR400.
Jméno Thiverval dal XDiavelu podle malé závodní dráhy ležící na okraji Paříže. Poprvé jej mohla veřejnost spatřit v sobotu 1. července na tradiční akci Biker´s Classic Lifestyle Village, která se konala na slavném belgickém okruhu Circuit de Spa-Francorchamps, kde se jezdí závody Velké ceny Belgie vozů formule 1 a vytrvalostního závodu 24 hodin Spa. Okruh navíc obsahuje jednu z nejslavnějších a nejnebezpečnějších pasáží ze všech tratí motoristického světa, pasáž Eau Rouge.
Při stavbě motocyklu ponechal Krugger dvouválcový motor zcela odkrytý, aby vynikly jeho tvary a mohutná véčková stavba, pro zjednodušení linií však záměrně ukryl trubkový rám. XDiavelu také ponechal jeho přední světlomet, který je typickým rozpoznávacím prvkem tohoto modelu a u toho tak chtěl zůstat i customer. Vše ostatní však bylo kompletně předěláno, včetně nádrže a ocasní části modelu. Jemně se tu dolaďují chromované doplňky s černou barvou střídající se v matném nebo lesklém provedení. Koncovky výfukového potrubí jsou ukryty pod sedlovou částí těsně pod zadním světlem, na rozdíl od původního modelu, kde jsou umístěny po pravém boku.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 4.7.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 12.4. - Ducati Tour 2024: otestujte italské novinky
- 11.4. - Zlatá řídítka 2023: zvolte nejlepšího motocyklového závodníka
- 8.4. - Liberecké motojaro 27.4.: slavnostní otevření motocyklového centra v Liberci
- 27.3. - Indian Riders Fest 2024: Back In Time
- 11.3. - Honda Test Days 2024: připraveno 14 modelů