Reklama

Suzuki VanVan 200: silnější jednoválec

Retro bike se svojí typickou zadní balónovou pneumatikou patří mezi stálice japonského výrobce Suzuki. Do příští sezony vyjede se silnějším motorem.

No a dalo by se říct, že to je tak vše, co Suzuki na tomto stroji vyměnila. Vzhled stroje se nijak nezměnil snad od sedmdesátých let minulého století. Stále mu dominuje široké sedlo, před ním je štíhlá 6,5 litrová palivová nádrž, mezi krátkými řídítky je usazený kulatý budík a pod ním přední světlomet stejného tvaru.

I ten podvozek se VanVanu nezměnil. Vepředu naleznete klasické vidle, vzadu je kyvná vidlice. Co je však opravdu retro na tomto biku, je jeho zadní bubnová brzda, to už se tedy opravdu moc nevidí, přední je kotoučová. Pojďme se tedy podívat, na ten vylepšený motor, který pohání tento 128 kilogramů těžký motocykl.

Nečekejte však žádnou revoluční změnu, Suzuki VanVan je stále poháněno vzduchem chlazeným jednobuchem, ovšem z původního obsahu 125 kubíků se mu zvedl zdvihový objem na 199 ccm. Motor by tak měl mít vyšší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách a také by měl mít lepší odezvu na plyn. Jeho výkon by měl být 16 koní při 8000 otáčkách a kroutící moment 15 N.m při 6500 otáčkách.

Pokud byste stáli o silnější variantu motocyklu typu scrambler, s těmi se letos doslova roztrhl pytel, můžete se podívat na klasiku Ducati Scrambler, novinku BMW R nineT Scrambler či levnější variantu Benelli Leoncino a našli bychom jich ještě více.

1 Van Van 200 Suzuki011 Van Van 200 Suzuki081 Van Van 200 Suzuki101 Van Van 200 Suzuki091 Van Van 200 Suzuki141 Van Van 200 Suzuki131 Van Van 200 Suzuki121 Van Van 200 Suzuki111 Van Van 200 Suzuki071 Van Van 200 Suzuki051 Van Van 200 Suzuki041 Van Van 200 Suzuki031 Van Van 200 Suzuki02



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama