Reklama

Paříž ve stylu Yamaha Yard Built

Paříž zažila představení několika upravených motocyklů značky Yamaha. V chladné čtvrti Marais, v chrámu Temple du Carreau, se rozzářily stroje vyrobené na zakázku pro samotného výrobce.

.

Nechyběla ani horká novinka od Kodaňských Wrenchmonkees a to stroj s názvem Skullmonkee. Po vybalení motocyklů z krabic se největší humbuk spustil právě u zmiňované novinky. Základ motocyklu se držel přání výrobce, aby se nesl v duchu sekce Sport Heritage. Něco jako odkaz na sportování v podání moderního retra. Novinkou je skutečnost, že si tohohle opičáka můžete díky nabízeným komponentům na stránkách stavitelské firmy, postavit sami doma. V podstatě si odstrojíte vaše XJR 1300.

V Max Infrared

Následoval strhující pohled na ďábelského VMAXe. Další kousek se jmenuje Infrared a pochází od Německého tvůrce Jens von Brauck (JVB). Na rozdíl od nedávno představeného modelu Vmax Carbon, který lze pořídit u dealera Yamahy a jde o oficiální produkt značky, zde mluvíme o vlastní tvorbě customerské dílny JVB. Už na první pohled má tento kousek pořádný svaly a podle nás jde o větší parádičku než u modelu Vmax Carbon. Retro vzhled, strohé detaily a nic navíc, pouze vy a motocykl. Jens von Brauck vyrobil většinu použitých dílů společně s partičkou svého týmu ručně. Jediné co je zde značkové je výfukový systém Termignoni. Nicméně, všechno kouzlo tohoto stroje spočívá v detailech. Celkový vzhled je pak něco mezi bobberem a roadsterem okořeněný cafe-racerem, přesto DNA Vmaxe zůstává zachováno. Nejvíce si zde podal ruce hliník s karbonem. Kryt nádrže, rámeček světlometu a další díly byly vyrobeny v dílně JVB a mají odkazovat na původní model z roku 1985, stejně jako tomu bylo ve volbě lakování. Barevné schéma se taktéž vrací do osmdesátých let.

XV950R Racer

Podívejte se dále na XV 950 Racer v podání Marcuse Walze. Yamaha uvádí, že motocykl je inspirován minulostí, ale postavený pro budoucnost. Tím dokonale vystihuje, ostatně jako každý model z řady Sport Heritage, za jakým účelem jsou tyto motocykly stavěny. Racer chce na sebe strhnout pozornost ve stejném duchu a připomenout, že Yamaha spolupracuje s nejznámějšími tuningáři na světě. Modely jako Boltage a jiné dávají značce Yamaha zcela nový náboj a my to jen kvitujeme. Vzduchem chlazený šedesáti stupňový V-twin dosáhne maximálního výkonu 52 koní v 5 500 otáčkách a tuto sílu ždímá ze svých 942 ccm. Motor o síle 79 N.m sbírá šťávu z nízkých otáček a to proto, že ve spojení s lehkým a agilním podvozkem chce hrát ligu ve městě i ve vinglech na okreskách. Tak uvidíme při prvním testování novinky.

Poloha závodního jezdce vám dodá ten správný pocit, abyste pokaždé, když na stroj sednete, opustili tento svět a přenesli se do starých časů odvážných jezdců. Mimochodem se zde sedí 765 mm nad zemí, což je o 75 mm výš než u modelu XV950. Přední řídítka vás tak natáhnou o 15 centimetrů vpřed a 78 milimetrů níž než základním modelu XV950. A nebyl by to závod, abyste si nemohli nohy natáhnout dozadu, takže stupačky jsou posunuté o 15 centimetrů dozadu a 75 mm výš. Výrobce pak vyslyšel volání zákazníků, a nový Racer pošle už brzy do prodeje! Pokud se tedy chcete odlišovat, nemusíte doma řezat, svářet a kutit. Pohodlně si zajdete do showroomu Yamahy a vyberete si barvu a k tomu přihodíte katalog s doplňky na doma, abyste se ještě víc mohli vyřádit. Myslím, že stačí zmínit výrobce Akrapovič a Rizoma, aby vám bylo jasné, že o kvalitní příslušenství nouze nebude.

Výstava těchto a jiných skvostů se přesunuje do Londýna a to na 23. a 24. května 2015.

yard 2015_Bike_Shed_Paris_01yard 2015_Bike_Shed_Paris_02yard 2015_Bike_Shed_Paris_03yard 2015_Bike_Shed_Paris_04-1yard 2015_Bike_Shed_Paris_05yard 2015_Bike_Shed_Paris_06yard 2015_Bike_Shed_Paris_07yard 2015_Bike_Shed_Paris_08



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama