Hyosung GD 250i N: novinka pro mladé
- Publikovno: 28.8.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Hyosung, který patří do koncernu S&T Motors, uvedl také na český trh dvěstěpadesátku pro mladé, kterou pořídíte za necelých 89 tisíc korun.
Za takové peníze jde o celkem zajímavou nabídku a všichni začínající motorkáři a motorkářky by měli GD 250i N zařadit do svého výběru budoucí motorky. O pohon vpřed se zde stará kapalinou chlazený čtyřventilový DOHC jednoválec s označením X-5 o objemu 249 ccm. Ten nabízí 28 koní při 8500 otáčkách a 26 Nm při 7000 otáčkách za minutu. O rovnoměrný přesun výkonu na zadní kolo se stará šestistupňová převodovka. V kombinaci se 155 kilogramy hmotnosti a rozvorem 1340 mm půjde o hbitou mašinku, která se bude ve městě a na točitých cestách cítit jako doma. Její papírové parametry jsou například lepší než u Hondy CBR 250R.
Pohodlnou jízdu by měl zajišťovat podvozek, kde se o přední kolo stará USD vidlice s průměrem 37 mm od značky Kayaba, zadní hliníková kyvná vidlice je potom odpružena po straně uloženým plynovým tlumičem s nastavitelným předpětím. Hyosung GD 25i N se pyšní dobrou centralizací hmotnosti, k čemuž určitě přispívá i výfuk, který je umístěn mezi dvojicí sedmnáctipalcových kol. Přední kotouč s průměrem 300 mm brzdí čtyřpístkový třmen, na zadním disku o průměru 230 mm je dvoupístek, pneumatiky nesou sportovní rozměry 110/70 a 150/60.
Jihokorejský motocykl se vyrábí ve čtyřech barevných kombinacích – bílá, černá, modrá a červená. Přitom změna barvy se odehrává na nádrži a na bočních plastech. Svým designem se blíží KTM a jejich modelové řadě Duke. Invaze motocyklů z Asie tak dobývá další území a nyní se zdá, že by mohla zabodovat nejen nízkou cenou, ale snad také zvyšující se kvalitou.
Technické údaje
Motor: Kapalinou chlazený jednoválec, DOHC. Vrtání a zdvih: 81x48,5 mm, zdvihový objem 249 ccm. Největší výkon 28 koní při 8500 1/min a 26 N.m při 7000 1/min. Elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, přední vidlice o průměru 37 mm, vzadu nastavitelná kyvná vidlice. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá o průměru 230 mm s dvoupístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 220 mm s jednopístkovým třmenem. Rozměr pneumatik 110/70 a 150/60. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 139 kg, rozvor 1370 mm, objem palivové nádrže 12,9 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 28.8.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek
- dnes - Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista
- dnes - FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou
- dnes - Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda
- dnes - V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu
- dnes - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Další z rubriky
- dnes - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly