Reklama

Hyosung GD 250i N: novinka pro mladé

Hyosung, který patří do koncernu S&T Motors, uvedl také na český trh dvěstěpadesátku pro mladé, kterou pořídíte za necelých 89 tisíc korun.

Za takové peníze jde o celkem zajímavou nabídku a všichni začínající motorkáři a motorkářky by měli GD 250i N zařadit do svého výběru budoucí motorky. O pohon vpřed se zde stará kapalinou chlazený čtyřventilový DOHC jednoválec s označením X-5 o objemu 249 ccm. Ten nabízí 28 koní při 8500 otáčkách a 26 Nm při 7000 otáčkách za minutu. O rovnoměrný přesun výkonu na zadní kolo se stará šestistupňová převodovka. V kombinaci se 155 kilogramy hmotnosti a rozvorem 1340 mm půjde o hbitou mašinku, která se bude ve městě a na točitých cestách cítit jako doma. Její papírové parametry jsou například lepší než u Hondy CBR 250R.

Pohodlnou jízdu by měl zajišťovat podvozek, kde se o přední kolo stará USD vidlice s průměrem 37 mm od značky Kayaba, zadní hliníková kyvná vidlice je potom odpružena po straně uloženým plynovým tlumičem s nastavitelným předpětím. Hyosung GD 25i N se pyšní dobrou centralizací hmotnosti, k čemuž určitě přispívá i výfuk, který je umístěn mezi dvojicí sedmnáctipalcových kol. Přední kotouč s průměrem 300 mm brzdí čtyřpístkový třmen, na zadním disku o průměru 230 mm je dvoupístek, pneumatiky nesou sportovní rozměry 110/70 a 150/60.

Jihokorejský motocykl se vyrábí ve čtyřech barevných kombinacích – bílá, černá, modrá a červená. Přitom změna barvy se odehrává na nádrži a na bočních plastech. Svým designem se blíží KTM a jejich modelové řadě Duke. Invaze motocyklů z Asie tak dobývá další území a nyní se zdá, že by mohla zabodovat nejen nízkou cenou, ale snad také zvyšující se kvalitou.

Technické údaje


Motor: Kapalinou chlazený jednoválec, DOHC. Vrtání a zdvih: 81x48,5 mm, zdvihový objem 249 ccm. Největší výkon 28 koní při 8500 1/min a 26 N.m při 7000 1/min. Elektrické spouštění a el. digitální zapalování.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, přední vidlice o průměru 37 mm, vzadu nastavitelná kyvná vidlice. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá o průměru 230 mm s dvoupístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 220 mm s jednopístkovým třmenem. Rozměr pneumatik 110/70 a 150/60. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 139 kg, rozvor 1370 mm, objem palivové nádrže 12,9 litrů.

Cena 88 780 Kč hojsung 1013278_384598461643125_1786777189_nhojsung 1424442_384598578309780_1949717647_nhojsung 644496_384597984976506_655295972_nhojsung 988752_384598391643132_566801906_n



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama