Reklama

BMW R 1200 R 2015: boxer v roadsteru

Roadster je motocykl, který si pořizujete pro potěšení z jízdy. Novinka z Bavorska vám navíc přidá i skvělý hudební zážitek linoucí se z výfuku.

Srdcem R 1200 R je stejný motor, který najdete v R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, R 1200 RT a v neposlední řadě také v druhé letošní novince R 1200 RS. Dvouválcový boxer o zdvihovém objemu 1170 ccm má pod kapotou 125 koní a maximální točivý moment je 125 N.m při 6500 1/min. K celkovému zeštíhlení a dynamičtějšímu vzezření pomohl hlavně cetrálně umístěný chladič a také upravený airbox. Samotný vzhled motocyklu nenechá nikoho na pochybách, že se v něm skrývají sportovní vlastnosti.

Jak jsme již u motocyklů BMW zvyklí, i tady se nám dostane některých elektronických vychytávek již v standardu, stabilizační systém ASC pro zvýšení bezpečnosti při prudkém rozjezdu, ABS a volitelné dva jízdní režimy Rain a Road. Pokud by vám tahle nabídka nestačila, můžete si k tomu přikoupit systém Pro, který obsahuje dva další jízdní režimy Dynamic a User a dynamickou kontrolu trakce DTC. Za příplatek si také můžete pořídit elektronicky stavitelný podvozek ESA s možností nastavení Road nebo Dynamic, bezklíčové startování, Gear Shift Assistant (bezspojkové řazení) nebo denní svícení LED diodami.

Samonosný motor je uložen do tuhého mostového rámu z ocelových trubek. Vpředu má obrácenou USD vidlici se zdvihem 140 mm, vzadu je kyvka EVO Paralever. Displej je kombinací klasického analogového rychloměru a TFT displeje s počítačem, kde se vám zobrazuje velké množství informací týkajících se průběhu vaší jízdy či režimů, které jste si nastavili. Motocykl bude k dostání ve třech barevných variantách, modrá Cordoba, bílá s červeným rámem a kovově matná šedá.

Technické údaje

Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý dvouválec boxer se čtyřmi ventily na válec, DOHC. Vrtání a zdvih 101.0 x 73.0 mm, zdvihový objem 1170 ccm, kompresní poměr 12,5:1. Největší výkon 92 kW(125 k) při 7 750 1/min, největší točivý moment 125,0 N.m při 6 500 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.

Pohonné ústrojí: Hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni (antihopping), šestistupňová převodovka, sekundární převod kardan

Podvozek: Mostový rám z ocelových trubek, Přední obrácená USD teleskopická vidlice, zdvih 140 mm. Zadní jednoramenná kyvná hliníková vidlice EVO Paralever, zdvih 140 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm, čtyřpístková pevný třmen, vzadu jednoduchá o průměru 276 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem, částečně integrální brzdový systém s ABS. Kola hliníková litá. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/55 ZR 17 vzadu. Rozvor 1530 mm, výška sedla nad zemí 790 mm, pohotovostní hmotnost 231 kg. Objem palivové nádrže 18 litrů.

1 2015 BMW R 1200 R011 2015 BMW R 1200 R021 2015 BMW R 1200 R121 2015 BMW R 1200 R132 2015 BMW R 1200 R142 2015 BMW R 1200 R152 2015 BMW R 1200 R202 2015 BMW R 1200 R222 2015 BMW R 1200 R232 2015 BMW R 1200 R241 2015 BMW R 1200 R031 2015 BMW R 1200 R042 2015 BMW R 1200 R162 2015 BMW R 1200 R172 2015 BMW R 1200 R182 2015 BMW R 1200 R192 2015 BMW R 1200 R212 2015 BMW R 1200 R251 2015 BMW R 1200 R051 2015 BMW R 1200 R061 2015 BMW R 1200 R071 2015 BMW R 1200 R081 2015 BMW R 1200 R091 2015 BMW R 1200 R101 2015 BMW R 1200 R11



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama