Komentáře k článku První legendy MS-WSBK: Od Merkela až po Fogartyho zpět na článek →

  • Nepřihlášený Pastell Středa 09.ledna 2019, 13:16

    Superbiky by měly zamířit zpět ke svým počátkům. Továrny nabídnout na trh veškeré díly, které používají. Aby si i soukromníci mohli postavit konkurence schopný stroj.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Georgio88 Středa 09.ledna 2019, 13:43

    -> Pastelka: Pravda, ale Dorna má radši prachy od továren a falešné pozlátko než aby jim nějaký středo nedejbože východoevropan čeřil vody. Motorsport je jen a pouze marketing pro výrobce, nic víc nic míň. A jakožto reklama je potřeba protlačovat Španělsko, sem tam nějaký Ital, Francouz či Brit a pak to zaplnit jihovýchodní asií.

    Reagovat
  • Nepřihlášený David Středa 09.ledna 2019, 14:32

    Kvalita šampionátu klesla tak, že jsem roky 2015-2018 vůbec nesledoval. Pořád to potřebuje víc jezdců a jak většina z nás říká - Taky zvýšit počet stanic, na kterých se vysílají a samozřejmě navýšit počet jezdců klidně i s něčím jako Open z MotoGP, tomuto šampionátu by to pomohlo ...

    Reagovat
  • Nepřihlášený desmo69 Středa 09.ledna 2019, 16:01

    Georgio88, to není tak úplně pravda viz.: http://www.motoforum.cz/sport/boss-dorna-ezpeleta-od-roku-2018-worldsbk-s-reglementem-stk/ .. bohužel je tu problém Kawasaki. Tenhle tým a značka fakt to SBK rujnuje tak jak se vyjádřilo už hodně lidí...měli by je poslat do řiti. Snad to bude brzo

    Reagovat
  • Nepřihlášený Středa 09.ledna 2019, 16:26

    Proč posílat do řiti někoho,kdo je úspěšný?Pravidla jsou na jinou debatu,ale každá továrna a tým si snad může vybrat jaký šampionát chce jezdit.Někdo rve peníze do Moto GP,jiný do WSBK.Nikdo přeci fabrikám nezakazuje,aby více financovali své závodní oddělení v Superbicích a mohli konkurovat Kawasaki,každý jenom brečí.Proto taky nechápu rozhodnutí Aprílie,s Top jezdcem konkurence schopná RSV4 a oni raději budou utápět peníze v Moto GP a jezdit chvost...Uvidíme co teď Ducati s V4,nový Báwo bude potřebovat čas a Honda s Yamahou asi těžko...A pouze můj názor,nikomu ho nevnucuju a respektuji ostatní.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Plastky266 Středa 09.ledna 2019, 16:47

    Utrácet mohou v Moto GP, ale na to Kawa nemá koule... Tohle měl být šampionát o motorkách z obchodu a volné dostupných dílech, ne o prekabatenem prototypu... Asi to marketingově Kawe pomůže i když nechápu, že to někdo bere vážně...

    Reagovat
  • Nepřihlášený Středa 09.ledna 2019, 17:31

    Samozřejmě že to má být šampionát o motorkách z obchodu a také že se má vrátit ke svým počátkům.Stejně tak je jasné že dnešní motorka SBK je speciál.Pravidla,ač s nima nesouhlasím,jsou ale daná a ty Kawa neporušuje,jen se pohybuje v jejich mezích a dokonale jich využívá...Tak buď ať ostatní tedy finančně posílej a mohou zkusit porážet Kawu a využívat pravidel jako ona nebo se musí pravidla změnit ať to jsou opět ty staré dobré Superbiky.Já jsem pro to druhé,protože zavádění nějakého třetího závodu nebo prohazování řad na roštu tomu vůbec nepomohou,spíš naopak,je v tom jenom guláš.

    Reagovat
  • Nepřihlášený desmo69 Středa 09.ledna 2019, 21:15

    No ale vzhledem k tomu že to fungování pravidel vypadá jako v motogp kde pokud se neshodnou všichni tak nic neprojde tak Kawasaki se bude totěch pravidel držet co nejdýl to půjde. Tzn. pokud je opravdu nepošlou dopryč tak se nic nezmění. Jsou to chudáci a nepřeju jim ani jedno pódium..s takovým rozpočtem ať bojují proti podobným v motogp a né sbk.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Čtvrtek 10.ledna 2019, 07:52

    Aprilia je v MotoGP úplně zbytečná a měli by se vrátit do SBK. Vždyť Gresiniho tým nemá ani tovární podporu ... Kawasaki by na tom byla určitě ještě lépe než KTM v MotoGP.

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama