Nejnovější články
- dnes - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- dnes - Začalo letošní MS-Side
- dnes - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- včera - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
Další z rubriky
- dnes - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- dnes - Začalo letošní MS-Side
- dnes - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- včera - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
- 21.4. - Nedělním vítězem Toprak před Bautistou a Gardnerem
Pěkná trat. Zabil se tam už někdy někdo ?
Reagovat →Ano, bohužel hned několik. V dalších kapitolách o nich bude řeč....
Reagovat →Děkuji
Reagovat →Pane Johánek, ten dotaz...
Reagovat →Pan Johanek je evidentne velkej fanousek zavodu motorek, ale o lehce zjistitelnych faktech, si nezjisti nikdy nic, a pak poklada dotazy zaka 1. tridy.
Reagovat →Dobrý den. Máte prosím materiály (fotky, programy, články, výsledky) týkající se ročníků 1950 až 1952? Můj děda Rudolf Dostál skončil druhý v 350tkách v roce 1951. Píši o něm práci, o jeho závodění v letech 1945 až 1952. Prosím, kontaktujte mě na lander zavináč email tečka cz
Reagovat →V roce 1953-1954 se konala přestavba starých dřevěných boxů a věže . Dnešní podoba je od roku 1955. Proto se závody jeli ve Slatině. Je to jen informativní.
Reagovat →