Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Top-10 Čechů v Grand Prix
Je období pohledu do historie, třeba francouzský motocyklový web paddock-gp.com už od Vánoc vydává Top-10 nejlepších pilotů jednotlivých zemí nebo značek a tak jsme si dovolili i my vytvořit naše Top-10 českých (československých) jezdců v závodech Grand Prix.
- čtěte dále »
- 8 Přidejte komentář
- Publikováno: 13.2.2021
- Zařazeno v:
Moto Guzzi letos slaví 100.výročí: Orel z Mandella
Sto let historie, sto let pozoruhodných motocyklů, vítězství, dobrodružství a ikonických postav, které vytvořily legendu s orlem ve znaku. Moto Guzzi slaví toto neobyčejné výročí rokem plným akcí, který vyvrcholí GMG - Giornate Mondiali Moto Guzzi (Světovými dny Moto Guzzi) plánovanými na 9.-12. září v Mandellu del Lario.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 8.2.2021
- Zařazeno v:
70 let závodů na Masarykově okruhu a teď je konec
Sedmdesát let motocyklových závodů na Masarykově okruhu - od Antonína Vitvara až po Brada Bindera, stručný přehled historie motocyklových závodů na Masarykově okruhu v letech 1950 až 2020.
- čtěte dále »
- 6 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.2.2021
- Zařazeno v:
Ve čtvrtlitrech byl prvním šampionem Ruffo, posledním Aoyama
Prostřední kubatura Grand Prix s motocykly o objemu 250 ccm se jezdila od samého začátku závodů Grand Prix v roce 1949 až do sezóny 2009, kdy ji vystřídala kubatura Moto2. Zatímco prvním vítězem byl Ir Manliefe Barrington (Moto Guzzi), tak tím posledním Španěl Hector Barbera (Aprilia).
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 26.1.2021
- Zařazeno v:
125 ccm: Od Paganiho až po Terola
Od samotného začátku mistrovství světa silničních motocyklů 1949 se závodilo v kubatuře 125 ccm. Prvním vítězem se stal při švýcarské Grand Prix v Bernu Nello Pagani z Itálie na motocyklu Mondial, a zároveň byl na konci sezóny korunován historicky prvním mistrem světa.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.1.2021
- Zařazeno v:
Zemřel dvojnásobný mistr světa Jan de Vries
Ve věku 77 let zemřel v Nizozemí dvojnásobný mistr světa kubatury 50 ccm Jan De Vries, tovární pilot Kreidleru. Věnoval se (s jednou výjimkou) pouze závodění v kubatuře 50 ccm. Příčinou jeho smrti byla zástava srdce.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.1.2021
- Zařazeno v:
Arturo Tizón zahynul při cyklistickém tréninku
Bývalý pilot Grand Prix 250 ccm Arturo Tizón, pocházející z La Vall d'Uixó (provincie Castellón), zahynul včera při cyklistickém tréninku v kopcích, kde trénoval s několika svými přáteli.
- čtěte dále »
- 10 Přidejte komentář
- Publikováno: 17.1.2021
- Zařazeno v:
Top-10 Japonců v historii Grand Prix
Japonsko patří rozhodně mezi největší motocyklové velmoci světa. Napříč kubaturami trumfovalo na závodech Grand Prix nevyčíslitelné množství pilotů ze «Země vycházejícího slunce». A jak vypadá žebříček Top-10 Japonců od roku 1959, kdy se jezdci této země poprvé představili v Evropě.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.12.2020
- Zařazeno v:
Mistři světa bez jediného vítězství v Grand Prix
V historii motocyklového mistrovství světa se celkem pětkrát stalo, že se mistrem světa v té či které sezóně stal jezdec, který nevyhrál v dané sezóně ani jeden závod Grand Prix. Kromě tří jezdců kubatury Sidecar to byli také dva jezdci se sólo motocykly, oba dva pocházeli ze Španělska.
- čtěte dále »
- 5 Přidejte komentář
- Publikováno: 12.12.2020
- Zařazeno v: