Triumph Tiger 800/800XC
- Publikovno: 16.11.2010
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
„Angláni“ byli vždy tak trošku odlišnější od zbytku motocyklové produkce na naší planetě, což je ostatně dobře. Triumph Tiger 800 to jedině potvrzuje a směle zabral místo v kategorii endur střední kubatury pro rok 2011.
Triumph se ale nespokojil jen s jedním modelem, Tiger 800 je lépe vybaven na zpevněný povrch klasické silnice, což vizuálně naznačuje přítomnost litých kol. Naproti tomu Tiger 800 XC je už rozený off-road bike, čemuž odpovídá i vyšší zdvih pérování a kola s drátovým výpletem, vpředu s obvyklým enduro rozměrem 21palců. Je jasné, že XC se bude cítit doma mimo pevné cesty a zde si s ním určitě užijete i nejvíc zábavy proložené notnou dávkou adrenalinu.
Shodným prvkem obou variant je tříválcový motor o obsahu 799 ccm s výkonem 95 koní a kroutícím momentem 79 N.m. Tyto hodnoty nebudou mít problém rozhýbat udávanou provozní hmotnost 210 kilogramů (215 kg u verze XC). A jak je u této kategorie zvykem a samozřejmostí tak i Triumph má pro oba nové modely připravenou zajímavou nabídku originálního příslušenství.
Cestovní Tiger 800 si můžete dovybavit sadou tvrdých nebo měkkých kufrů, a pokud vám nebude dostačovat ani nejnižší poloha výškově nastavitelného sedla (810mm) k optimálnímu a bezpečnému dosáhnutí na zem, tak je zde ještě nabídka sníženého sedla. Je jasné, že Tiger 800XC vás bude svádět k divokým kouskům v terénu, pak určitě přijde vhod škála ochranných prvků speciálně vyvinutých právě pro takové účely. Mezi komfortnější výbavou si můžete zvolit přídavná světla a vyhřívané rukojeti. A to vše můžete klidně nažhavit na plný výkon, pro extravýkonný alternátor (550W) to nebude žádný problém. Je vidět, že Triumph rozhodně u svých nových modelů nešetřil, a nabízí velkou variabilitu u obou modelů Tiger 800. Prioritou se tak stává zákazník, co má chuť dotvořit si motocykl podle svých představ.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 16.11.2010
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly