Kawasaki KLX 150 L: malorážka do terénu
- Publikovno: 28.5.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Chtěli byste vyrazit do terénu a hledáte něco s čím byste mohli začít? Tak zkuste novinku KLX 150 L od japonské firmy Kawasaki, která je pro trénink jako stvořená.
Štíhlé enduro váží 115 kilogramů i se všemi náplněmi. Vychází z původního modelu Kawasaki KLX 150, ale oproti tomuto modelu je postaveno na větších hliníkových kolech, přední má dvacet jedna palců, zadní osmnáct. Výška sedla je 875 mm. Motocykl pohání dvouventilový vzduchem chlazený jednoválec o objemu 144 ccm. Jeho maximální výkon je 8,6 kW při 8000 1/min a maximální kroutící moment 11,3 N.m při 6500 1/min. Motor je usazen do tuhého ocelového rámu. Tato novinka má pětistupňovou převodovku, přední teleskopickou vidlice o průměru 33 mm se zdvihem 175 mm, zadní má zavěšení kol Uni-Track se zdvihem 190 mm. Brzdy jsou jednokotoučové, ale pro tuto stopadesátku naprosto dostačující. Palivová nádrž má objem sedm litrů.
Z těchto údajů je zcela jasné, že se nejedná o žádný stroj do ostrého terénu, ale na vyblbnutí po lesních cestách a na naučení jízdy v lehčím terénu či bahně vám zcela jistě stačit bude. Cena byla stanovena na 84 900 Kč.
Technické údaje
Motor: vzduchem chlazený jednoválec, OHC. Vrtání a zdvih 58 x 54,4 mm, zdvihový objem 144 ccm, kompresní poměr 9,5:1. Největší výkon 8,6 kW při 8000 1/min, největší točivý moment 11,3 N.m při 6500 1/min. Karburátor, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: pětistupňová převodovka, sekundární převod řetězem.
Podvozek: rám ocelový trubkový, přední 31mm teleskopická vidlice, zdvih 175 mm, zadní tlumič, zdvih 190 mm. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá dvoupístková o průměru 240 mm , vzadu jednoduchá. Pneumatiky 2.75-21 45P vpředu a 4.10-18 59P vzadu. Rozvor 1340 mm, výška sedla nad zemí 875 mm, provozní hmotnost 115 kg. Objem palivové nádrže 7 litrů.
Cena: 84 900 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 28.5.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- 23.4. - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly