Reklama

CR&S Duu: z konceptu do výroby

I na takovéto lahůdky se můžeme těšit při představování motocyklových novinek u příležitosti výstavy EICMA 2011. Sportovní cruiser CR&S Duu stojí rozhodně za pozornost.

V roce 2009 vytvořil Roberto Crepaldi návrh motocyklu a rok na to byl už ve znamení fyzicky přítomného konceptu představeného na EICMA 2010 v Miláně. Nyní se chystá „legální“ verze určená pro silniční provoz a z původních 30 kusů malosériové výroby je plánovaná výroba více než 100 těchto zajímavých strojů. Za povšimnutí stojí také rezervace dvou set potenciálních kupců. Je vidět, že spojení americké motorové syrovosti a tvořivého italského designu nese své ovoce. Sám musím uznat, že jsem už dlouho takto zajímavý střih u sportovního cruiseru neobdivoval a po technické stránce vyjímečnost CR&S Duu potvrdil i známý motocyklový novinář Alan Cathcart. Podle jeho slov jde zatím o to nejlepší co může být nabídnuto s americkým motorem V2.

Pohonná jednotka motor X-Wedge V2 o objemu 1916 ccm není rozhodně žádný lenoch a navíc po vizuální stránce vypadá opravdu skvěle. Ruční montáž dvouválcového motoru navíc umožňuje také na přání zákazníka provést jak technické změny, tak i estetické. To samozřejmě platí i pro kompletní celek CR&S Duu. V duchu hesla náš zákazník, náš pán je možno ze základní verze připravit stroj ušitý podle konkrétních představ a potřeb jezdce. Nakonec tomu odpovídá i nastavená cena v rozpětí od 20 000 eur do 23 000 eur v základním provedení. V současné době jsou kusy z malosériové výroby rozděleny v poměru 50% pro italský trh a 50% pro zbytek Evropy, respektive Německo a Francii. Podle slov Roberta Crepaldi se uvažuje i o otevření trhu dál na východ, jedná se o Japonsku, Austrálii a na seznamu je také Jižní Korea, Tchaj-Wan a Singapur. Věřím tomu, že nejde jen o planá slova, CR&S Duu určitě disponuje parametry na malou expanzi do světa.

crsCRScrscrscrscrscrscrs



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama