Reklama

Aprilia RSV4 RF a Factory Works s aerodynamickými křidélky

Pro ty z vás, kteří rádi jezdíte na okruhu, není potřeba modelovou řadu RSV4 vůbec představovat. Aprilia se díky ní snaží svým zákazníkům co nejvíce zpřístupnit ty nejvyspělejší technologie, které jsou vyvíjeny pro závodní motocykly.

Vloni navíc spustili speciální program „Factory Works“ a díky němu získáváte k motocyklu Aprilia RSV4 speciální sadu, která vám maximalizuje výkonové parametry motoru, snižuje hmotnost stroje a co nejvíce vylepšuje jeho aerodynamiku. Do příští sezóny se tak dostanete s maximálním výkonem až k 215 koním a to zejména díky nové řídíce jednotce, novým pístům, hlavám válců a závodní výfukové soustavě. Díky velkému množství dílů z karbonu, nové palivové nádrži a lithium-iontové baterii se jim podařilo snížit hmotnost o deset kilogramů. Pro lepší stabilitu závodního stroje si můžete rovněž zakoupit novou kapotáž, která je vybavena aerodynamickými křidélky jako má závodní speciál RS-GP.

RSV4 Factory Works
1 Aprilia RSV4 Factory Works (5)1 Aprilia RSV4 Factory Works (6)1 Aprilia RSV4 Factory Works (1)1 Aprilia RSV4 Factory Works (2)1 Aprilia RSV4 Factory Works (3)1 Aprilia RSV4 Factory Works (4)

Drobných změn se dočkal i základní model RSV4 ve verzích RF a RR. Kromě nového atraktivního designu to pocítíte hlavně v elektronických systémech. Čtvrtá generace inercionální jednotky se o pár milimetrů přesunula a nyní tak dokáže mnohem přesněji analyzovat jízdní situaci. Obsahuje kontrolu trakce a systém proti zvedání předního kola, které můžete nově přenastavovat i pod plynem, odpadá tak nutnost zavřít plyn, abyste si tam mohli nastavit to co potřebujete. Vylepšený je také elektronický plyn, systém launch control má třístupňové nastavení a rovněž tři stupně má i nové náklonové ABS Bosch 9.1 MP, které přímo spolupracuje s kontrolkou nadzvedávání zadního kola při extrémním brzdění. Systém ABS se dá plně vypnout.

Podvozek je nyní o 800 gramů lehší a to díky novým komponentám, vpředu jsou nejnovější tlumiče NIX, vzadu je monoshock TTX od firmy Öhlins. Změnou prošel rovněž i brzdový systém, vpředu jsou 330 mm kotouče s brzdičemi Brembo. Drobné změny se týkají i motoru, asi nejzásadnější je zvětšení rozsahu otáček o dalších 300 1/min. Motor by prý dle výrobce měl být i mnohem spolehlivější než u předchozí verze.

RSV4 RF
1 Aprilia RSV4 RF 2018 (10)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (9)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (8)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (3)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (4)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (2)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (5)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (6)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (7)1 Aprilia RSV4 RF 2018 (1)



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama